تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 13
بازديد ديروز : 8
بازديد هفته : 63
بازديد ماه : 62
بازديد کل : 136724
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

امنیت تلفن همراه: نکاتی برای امن نگاه داشتن گوشی های اندرویدی 

هنوز با وجود موفقیت اندروید به عنوان یک سیستم‌عامل برای تلفن‌های هوشمند، برخی مسایل منفی در چشم انداز آینده این سیستم‌عامل درحال ظهور است. همان محبوبیتی که اندرید را به مقام برجسته‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند رسانده است، باعث جلب توجه ناخواسته هکرها، مجرمان کامپیوتری، و سازندگان بدافزارها شده است.این افراد به جایی می‌روند که موقعیت‌هایی برای سواستفاده در حال رشد باشد.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

وب سایت های که صاحبان خود را ثروتمند و مشهور کردند

ثروت و درآمد مجازی از آن نوع در‌آمدها و ثروت‌هایی است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند.

امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادر هستند، میلیون‌ها دلار کسب درآمد کنند. برای نمونه؛ سایت‌های زیر از پردرآمدترین سایت‌های جهان قلمداد می‌شوند.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

نگاهی متفاوت به سیستم های عامل تلفن همراه 

این روز‌ها در بیشتر سایت‌های جنگی، بین طرفداران سیستم‌های عامل مختلف گوشی موبایل، تفاوت نظر هست و گاهی ممکن است در میان این جدال‌ها، طرح مباحث منطقی نیز مشاهده شود، اما در بیشتر مواقع این‌گونه نیست.

این پدیده به نوعی قابل درک است، چراکه تعداد بسیار کمی از ما می‌توانیم همزمان چند گوشی تلفن همراه گرانقیمت خریداری کنیم و کار با سیستم عامل آن را تجربه کنیم. اگر قیمت گوشی که خریداری کرده‌اید بالا باشد، استدلال شما در این بحث‌ها قوی می‌شود و در نتیجه وفاداری شما به گوشی و شرکت سازنده آن را در پی می‌آورد. مطالعات اخیر نشان می‌دهد انتقاد از شرکت سازنده گوشی، موجب ناراحتی طرفداران آن می‌شود و این موضوع امکان برقراری ارتباط منطقی با آنان را مشکل می‌سازد، اما به یاد داشته باشید که این بحث‌ها همگی نظر شخصی افراد است و نباید در انتخاب شما تأثیر زیادی داشته باشد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی مادربرد ECS A75F-A 

با عرضه پردازنده‌های Llano در خانواده تراشه‌های جدید APU شرکت AMD، کاربرانی که از سیستم‌های مبتنی بر محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، گزینه‌های جدیدی را برای ارتقای سیستم خود به‌دست آورده‌اند.

تراشه‌های سری A شرکت AMD در خانواده Llano در مجموع بهبود عملکرد چندانی را به همراه ندارند، اما می‌توانند بازدهی مصرف برق بهتری را فراهم کنند و در عین حال یک هسته گرافیکی در کلاس دسکتاپ را نیز در اختیار شما بگذارند. این پردازنده‌ها از پلتفرم سوکت FM1 استفاده می‌کنند که کاملاً با سوکت +AM3 تفاوت دارد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

نقد و بررسی بازی فیفا 12 - انقلابي در بازيهاي ورزشي 

كساني كه فيفا 11 را بازي كرده‌اند همه بر اين عقيده هستند كه بهترين شبيه ساز فوتبال را تجربه كرده‌اند. بعد از آن بود كه الكترونيك آرتز اعلام كرد در فيفا 12 شاهد يك انقلاب خواهيم بود. اين ادعا طرفداران را به فكر فرو برد ديگر چه چيزي مي‌خواهد بازي را از اين طبيعي‌تر كند؟ با ديدن پيش نمايش‌ها و بعد از آن تجربه كردن دموي فيفا 12 تا حدودي به پاسخ اين سوال رسيديم ؛ ولي بعد از بازي كردن نسخه كامل آن به اين نتيجه رسيديم كه فيفا 12 نه تنها يك دگرگوني در شبيه سازي بازي فوتبال است، بلكه به يك انقلاب در كل بازي‌هاي ورزشي تبديل شده است.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

گوگل Remote Desktop کروم را معرفی کرد

چند وقتی است که گوگل سیستم‌عامل کروم خود را رونمایی کرده و روز به روز برای ارتقای سطح نرم‌افزاری آن تلاش می‌کند. Chrome Remote Desktop نیز در راستای پیشرفت بیشتر این سیستم‌عامل و البته مرورگر کروم این شرکت، تهیه و راه اندازی شده است.

نسخه آزمایشی این افزونه با هدف ارائه فناوری Remoting کروم و هم‌چنین جمع‌آوری بازخورد کاربران در فروشگاه کروم قرار داده شده است. در این نسخه شما قادر خواهید بود تا با اجازه دسترسی یک کامپیوتر مشخص در ارتباطی کاملا امن، کنترل کامپیوتر خود را به دست شخص دیگری بسپارید و یا کنترل کامپیوتر دیگری را به عهده بگیرید. باید به این نکته اشاره داشت که هدف اصلی این برنامه، شرکت‌های پشتیبانی کامپیوتری هستند که می‌توانند از این طریق به مشتریان خود سرویس بهتری ارائه دهند.
 



"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

پیش بینی استیو جابز امسال محقق می شود 

بررسیها نشان می دهد که تا پایان سال جاری فروش دستگاههای موبایل، تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها، از فروش رایانه های شخصی بیشتر شود چشم اندازی که استیو جابز از سالها قبل وقوع آن را پیش بینی کرده بود.

پیش بینی های بانک سرمایه گذاری آمریکایی “مری لینچ” نشان می دهد که تا پایان سال ۲۰۱۱ برای اولین بار فروش تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها از فروش رایانه های شخصی بیشتر خواهد شد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

Regza At700 باریک ترین و سبک ترین تبلت آندرویدی دنیا 

شرکت ژاپنی توشیبا از تبلت جدیدی با پشتیبانی از سیستم‌عامل آندروید رونمایی کرده که باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت دنیا به شمار می‌رود. شرکت توشیبا تبلت جدید Regza At700 را به سری محصولات خود افزوده است.

این تبلت دارای صفحه نمایش۱۰/۱ اینچی است و با وزن ۵۵۸ گرم و ضخامت ۷/۷ اینچ سبک ترین و باریک‌ترین تبلت دنیا خوانده می‌شود.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی مادربرد GA-Z68XP-UD3 گیگابایت 

مدتی است که شرکت اینتل نسل دوم پردازنده های Core خود را تولید کرده و کم کم قصد دارد آن را جایگزین نسل اول کند. همانطور که پیش از این در مقاله های بسیاری به این موضوع پرداخته شده است، معماری پردازنده های اینتل به کلی دچار تغییر شدند و تفاوت ها و برتری های بسیاری نسبت به نسل های گذشته ایجاد شد. به همین دلیل نسل اول پردازنده های Core عاری از اشکال نبودند و هر از چند گاهی نقص های ریز و درشت این پردازنده ها گریبانگیر شرکت های تولید کننده و کاربران می شد.


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد