تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 8
بازديد هفته : 56
بازديد ماه : 55
بازديد کل : 136717
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805  

حافظه فلش S805 در یک بسته‌‏بندی مشابه با سایر محصولات این شرکت ارایه می‌‏شود و روی بسته‏‎بندی طرحی از پرنده مشهور ADATA نقش بسته است. این حافظه فلش در دور رنگ خاکستری و قرمز عرضه می‏شود و دارای فضای ذخیره‎‏سازی ۴، ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایت هستند. این حافظه فلش ۶۱,۷ میلی‏متر طول، ۱۹ میلی‏‎متر عرض و ۹,۳ میلی‏‎متر ضخامت داشته و وزن آن ۲۵ گرم است.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D 

ال جی اعلام کرد که موتور شگفت انگیز مبدل بازی های سه بعدی که توانست در نمایشگاه IFA 2011 توجه بسیاری را به خود جلب نماید، هم اکنون برای دارندگان گوشی هوشمند Optimus 3D قابل دسترسی و دانلود می باشد.

این نرم افزار در ابتدای ماه جاری در اروپا عرضه شده و تا چند هفته آینده در دیگر مناطق نیز قابل دسترسی خواهد بود.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی گوشی W8 سونی اریکسون

گوشی W8 سونی اریکسون از ماه آوریل سال ۲۰۱۱ میلادی وارد بازار جهانی تلفن همراه شده است.

گوشی W8 سونی اریکسون یک گوشی هوشمند جمع و جور با صفحه صفحه نمایش سه اینچ HVGA است که ۱۰۴ گرم وزن دارد و قطر آن ۱۵ میلی متر است.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید 

این گجت ،کوچک‌ترین مدیا پلیری است که تاکنون تولید شده و در عین جمع و جور بودن دارای ویژگی‌های خارق العاده‌ای نیز می‌باشد ودر اولین نگاه ،ممکن است این گجت دیجیتال در اندازه ۲٫۹۵″ x 2.5″ x .59″ سانتیمتر آنچنان جلب توجه نکند ولی در حقیقت این مدیا پلیر گستره وسیعی از فایلها را پشتیبانی می‌کند .

شما به راحتی حافظه های خارجی خود را به یک طرف این مدیا پلیر وصل کرده و از سمت دیگر این گجت گوچک ،خروجی تصویری تا ۱۰۸۰p را به شما ارائه می‌دهد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد

بنا بر اخبار منابع مختلف خبری مشخصات کنسول نسل بعدی شرکت نینتندو به همراه کنترلر نسل بعدی آن اعلام شد.

این کنسول که تحت نام Project Cafe از آن یاد می‌شود در نمایشگاه E3 معرفی و در سال آینده میلادی عرضه خواهد شد.

از جمله مشخصات سخت افزاری این کنسول می‌توان از داشتن پردازنده چند هسته ای IBM Power Pc که در مقایسه یا کنسول ایکس باکس ۳۶۰ در حدود ۸۰ درصد قویتر بوده و استفاده از معماری پردازنده گرافیکی شرکت AMDیعنی R700 نام برد.
 

 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند 

لابراتوار بسیار معروف AV Test که بصورت مرتب به بررسی نرم افزارهای امنیتی و آنتی ویروس ارائه شده برای سیستم عامل های رایانه ای می پردازد در تازه ترین بررسی خود، نرم‌افزارهای امنیتی ارائه شده برای ویندوز ۷ را آزمایش کرده و برترین‌های آنان را اعلام کرده است.

به نقل از وب سایت مذکور:

“در ۳ ماهه اول سال ۲۰۱۱ ،ما ۲۲ نرم افزار امنیتی را در حوزه امنیت ،تعمیر و بازیابی سیستم و راحتی استفاده مورد بررسی قرار دادیم .
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف 

یکی از دغدغه‌های توسعه‌دهنده‌های وب و طراحان وب‌سایت اینه که طرحشون در مرورگرهای مختلف، در اندازه‌های مختلف و تو گجت‌های مختلف (موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و…) به چه صورتی نمایش داده می‌شه! معمولاً یکی از بخش‌های مهم تو توسعه‌ی صفحات وب اینه که طرح نهایی تو مرورگرهای مختلف به صورت یکسان و درست نمایش داده بشه، که یکی از خسته‌کننده‌ترین قسمت‌های کدنویسی یک طرح همین همسان سازیش با مرورگرهای مختلف هستش.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار  

شاید چند سالی از عرضه درایوها به بازار گذشته باشد اما درایوهای اکسترنال مدت زیادی نیست که وارد بازار شده‌اند. این درایوها مخصوصا برای دارندگان نت‌بوک‌ها انتخابی عالی هستند و به آن‌ها اجازه می‌دهند یکی از عمده‌ترین کمبودهای این وسایل دوست داشتنی را جبران کنند. از سوی دیگر، قابلیت حمل آن‌ها باعث می‌شود هر کاربری به داشتن یکی از آن‌ها علاقه‌مند باشد. در این بررسی کوتاه سعی کرده‌ایم به برترین درایوهای اکسترنال بازار نگاهی داشته باشیم.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

پرچمدار اندرویدی ها: با گلکسی نکسوس آشنا شوید 

این تلفنی است که مدت ها منتظر معرفی اش بودیم. همان گوشی که معرفی اش به احترام استیو جابز به تاخیر افتاد و قرار بود یک نمایشگر خمیده داشته باشد. اینجا یک تلفن هوشمند غول پیکر ۴.۶۵ اینچی در مقابل شما است که دارای یک نمایشگر از نوع HD Super AMOLED است.

از آنجایی که این تلفن پرچمدار اندرویدی ها و تلفن گوگلی رسمی به حساب می آید اولین تلفنی است که با نسخه ۴ اندروید وارد بازار خواهد شد بنابراین می توانید طعم بستنی حصیری را روی آن بچشید. بله گوگل اعلام کرده که بستنی حصیری نسخه ۴ اندروید لقب خواهد گرفت.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی Microsoft Lync Server 2010 

در این پست قصد دارم در مورد نسل بعدی زیرساخت ارتباطی یکپارچه مایکروسافت صحبت کنم، زیرساختی که خود مایکروسافت ادعا کرده که قادر است کاربران رو در همه وقت، همه جا و به هرطریقی به یکدیگر متصل کند!

این زیر ساخت با نام Microsoft Lync معرفی شده که در واقع یک نام تجاری جدید است برای محصولاتی که با نام های Communications Server, Communication Online و یا Communicator شناخته می شوند. نسخه قبلی این نرم افزار با نام Microsoft Office Communications Server 2007 R2 عرضه شده بود و تاریخچه آن برمی گردد به نسخه 2003 عرضه شده در 29 دسامبر 2003 .
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

خطایابی در ویندوز۷ (بخش اول) 

یکی از مهم ترین بخش هایی که باید هر کاربر حرفه ای یا همان دوستان گیک خودمان بدانند چگونگی troubleshoot کردن ویندوز است. پس با مجموعه مطالب خطایابی در ویندوز ۷ ما همراه شوید تا چگونگی خطایابی و اقدام به برطرف کردن خطا ها را در ویندوز ۷ بیاموزید. ابزار‌هایی‌ که در این مطلب انتخاب شده اند زیر مجموعه ای از ابزارهای موجود در ویندوز۷ برای خطا یابی‌ می باشند اما ما بیشتر در این مطلب بر روی ابزارهای خطا یابی‌ برای سیستم عامل و نرم افزار‌ها خواهیم پرداخت.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

Grid OS: چشم انداز نوادگان اندروید

دربازار داغ سیستم عامل های موبایل، چند سالی هست که رقیبان نمی توانند به اندروید و آی او اس برسند. اگرچه در این اواخر ویندوز فون هم نام خود را مطرح ساخته است. تفاوت اصلی این سیستم عامل ها بر سر دو چیز است. اول رابط کاربر شان و دیگری اپلیکیشن های آن ها. اندروید به طور مداوم سعی می کند اینترفیس خود را تغییر داده و آن را جذاب تر کند. در حالی که آی او اس سعی کرده تم اصلی اش را حفظ کند و بیشتر روی توانایی های فنی مانور دهد. 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی سرویس کیف پول گوگل (Google Wallet) 

ممکن است تا کنون با شیوه‌های مختلفی از پرداخت‌های الکترونیکی کار کرده باشید. پرداخت اینترنتی، پرداخت با کارت‌های اعتباری و عضو شتاب، پرداخت از طریق کارت‌های هوشمند بدون تماس مانند کارت‌های مترو و همچنین پرداخت‌هایی از طریق دستگاه موبایل خود که به صورت‌های مختلفی همچون پیامکی، اینترنت موبایل و … در دسترس هستند.

 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

مشکل دیتابیس در سرورهای اشتراکی

در سرورهای اشتراکی، از همان‌هایی که در ایران خیلی رایج هستند و قیمتی زیر ۱۰۰ هزار تومان در سال دارند، همیشه محدودیت در دیتابیس وجود دارد. بیشتر سرویس‌ها اجازه بیش از یکی دو تا دیتابیس MS SQL Server را نمی‌دهند، آن یکی دو تا هم گاهاً نسخه‌های قدیمی MS SQL Server هستند. علاوه بر اینها محدودیت‌های شدید حجمی هم برای دیتابیس وجود دارد. با این که MySQL رایگان است ولی مشابه همین محدودیت‌ها در رابطه با MySQL هم وجود دارد. 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

یاهو هر ثانیه ۷۰ هزار پست الکترونیک ارسال میکند 

شرکت یاهو اعلام کرد که کاربران جهانی در هر ثانیه ۷۰ هزار پست الکترونیکی از طریق سرویس اینترنتی Yahoo Mail ارسال می‌کند.

“دیوید مک‌دوئل” مدیر مرکز Yahoo Mail در شرکت یاهو توضیح داد که به طور روزانه ۳۰۰ میلیون کاربر جهانی ۶ میلیارد پست الکترونیکی را از طریق Yahoo Mail ارسال می‌کنند که این رقم نشان می‌دهد در هر ثانیه به‌طور میانگین ۷۰ هزار پست الکترونیکی از طریق یاهو ارسال می‌شود.
 

 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

EaseUS Partition Master نرم افزاری برای مدیریت پارتیشن ها 

یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که کاربران لپ‌تاپ‌ با آن مواجه‌اند، اختصاص کل فضای هارد‌دیسک به یک درایو است.

اگر شما هم یک لپ‌تاپ جدید خریده باشید حتما مشاهده کرده‌اید که کل فضای هارد‌دیسک لپ‌تاپ صرف نظر از فضایی که برای ذخیره‌سازی سیستم‌عامل و تنظیمات کارخانه‌ای آن درنظر گرفته شده، به یک پارتیشن اختصاص داده شده است که این عمل در آینده مشکلات بسیاری برای کاربران به همراه دارد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

آشنایی با ویژگیهای حرفه ای مرورگر Google Chrome 

مرورگر کروم را می‌توان روی سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مکینتاش نصب کرده و از قابلیت‌های بی‌نظیر آن استفاده کرد.

درصورتی که می‌خواهید کمی حرفه‌ای‌تر از این نرم‌افزار محبوب بهره بگیرید و با کارآیی‌های مفید آن آشنا شوید، این ترفند را بخوانید:

مرور صفحه‌ها در وضعیت ناشناس: وضعیت ناشناس (Incognito)، زمانی به‌کار می‌آید که قصد مرور وب‌سایت‌های مختلف را روی یک رایانه غیر‌شخصی داشته و می‌خواهید آثاری از خود به‌جا نگذارید.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

SSL چیست و چگونه می‌توان یک گواهی امنیتی را جعل کرد؟
 

اگر در محیط اینترنت رفت و آمد داشته باشید حتما خبرهای متوالی جعل گواهی امنیتی سرویس‌هایی مانند Gmail را بارها شنیده‌اید. هشدارهای پی در پی و اخبار متفاوت از جعل گواهی امنیتی وبسایت‌هایی مانند گوگل، مایکروسافت، یاهو و ... .

اما چگونه می‌توان این گواهی‌های امنیتی را جعل کرد؟ در این مقاله قصد دارم با زبانی ساده و روان به بررسی روند جعل این گواهی‌های امنیتی پرداخته و شما را با نحوه‌ی دستیابی به اطلاعات‌تان آشنا کنم.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

اچ تی سی Sensation XL، پهلوان تلفن های اندرویدی 

فکر می کنید که موبایل تان زیادی بزرگ و عریض است؟ پس بهتر است آن را با محصول قدرتمند جدید اچ تی سی مقایسه کنید، تا نظرتان عوض شود:Sensation XL.

شما با یک پهلوان قوی هیکل واقعی روبرو هستید. صفحه نمایش ۴.۷ اینچی آن بزرگترین نمایشگری است که تا به حال در اسمارت فون ها مورد استفاده قرار گرفته. با چنین صفحه نمایشی، می توان سنسیشن ایکس ال را بیشتر یک شبه تبلت محسوب کرد که بعدا قابلیت مکالمه به آن افزوده شده است! اما امکانات آن هم کاملا جذاب و مدهوش کننده اند.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی مادربورد ASRock X79 Extreme7 

کمپانی ASRock که به سبب پیشرفت های قابل ملاحظه در زمینه صنعت مادربردسازی این روزها دوران خوشی را سپری میکند طبق اخبار انتشار یافته هم اکنون مراحل تکمیل و آماده سازی یکی از مادربردهای مبتنی بر سوکت LGA 2011 خود را می پیماید. ASRock X79 Extreme7 که در زمره برترین مادربردهای High-End قرار دارد بطور ویژه به خازن های سراسر جامد Gold-Plated و دو انس مس در لایه های مدار چاپی مجهز خواهد بود.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

چگونگی افزودن زبانهای مختلف به اوبونتو (Ubuntu)

تایپ با زبان های مختلف در اوبونتو آسان است. این آموزش از طریق گام های ساده برای افزودن زبان های متعدد صفحه کلید به اوبونتو شما را راهنمایی کرده و چگونگی تنظیم کلیدهای میانبر صفحه کلید را نیز به شما نشان می دهد. می توانید بین طرج بندی های مختلف صفحه کلید تغییر جهت داده، پیش نمایش آنها را مشاهده کرده و هر زمانی که بخواهید تنظیمات را تغییر دهید. برای افزودن زبان های صفحه کلید به اوبونتو بر روی ((System)) کایک کرده تا منو باز شود. بر روی گزینه ((Preferences)) و سپس ((Keyboard)) کلیک نمایید. 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

هاردی با قابلیت اتصال همزمان و بی سیم به ۳ دستگاه

آیا تا به حال پیش خود این آرزو را کرده اید که ای کاش فضای بیشتری بر روی آیفون یا آیپد خود داشتید ؟KingSton این نیاز شما را احساس کرده و هارد دیسکی طراحی نموده که می تواند از طریق Wi-Fi بطور همزمان حد اکثر به ۳ دستگاه اپل متصل شود.

همچنین از طریق Wep key شما می توانید دسترسی به اطلاعات هارد دیسک خود را محدود نمایید.بوسیله باطری داخلی این هارد دیسک می توانید در حدود ۴ ساعت بطور مداوم از آن استفاده کنید.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

نرم افزار مدیریت آدرس های اینترنتی 

نرم افزار URLBase یکی از برترین نرم افزارها در این زمینه است که امکانات زیادی برای مدیریت بهتر آدرس ها در اختیار کاربران قرار می دهد. شما در محیط این نرم افزار می توانید سایت ها را دسته بندی کنید و در هر دسته آدرس های خود را اضافه و مدیریت کنید. محیط نرم افزار بسیار ساده و کاربرپسند است و پس از چند دقیقه کار کردن با برنامه را فرا خواهید گرفت.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

سرویس Ubuntu One برای کاربران ویندوزی 

تاکنون بسیاری از دوست‌داران لینوکس برای ذخیره‌ فایل‌های خود در فضای ابر از سرویس Ubuntu One شرکت کانونیکال استفاده می‌کردند.

ولی این سرویس یک ایراد کوچک داشت و آن اینکه فقط با کامپیوترهای لینوکسی سازگار بود.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

تصاویری واقعی، با کیفیت LED 

صفحه نمایش بر خلاف تصور بسیار از کاربران یکی از اصلی‌ترین اجزای یک کامپیوتر می‌باشد.

لذا انتخاب یک مانیتور بی کیفیت علاوه بر پخش بد تصاویر ،می‌تواند سلامتی کاربران را به خطر اندازد.

با توجه به این موضوع شرکت اسوس مدتی است محصولات را در این رده به بازار عرضه کرده است که نمونه‌ای از آن صفحه‌نمایش VE228 این شرکت است.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

مگابایت، مگاپیکسل و نقطه در اینچ، ۳ اصطلاح برای درک عکس دیجیتال 

مگابایت، مگاپیکسل، نقطه در اینچ. این عبارت‌ها در مورد عکس‌های دیجیتالی زیاد استفاده می‌شوند و تا حدودی هم شبیه یکدیگر هستند اما کاربرد هر کدام از آن‌ها متفاوت است.

برای درک ویژگی‌های عکس دیجیتال باید با این سه اصطلاح آشنا شوید.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی HTC Sensation XE 

امروز ما می خواهیم نگاهی به دنیای گوشیهای هوشمند بندازیم و یکی از بهترین های این تکنولوژی را به شما معرفی کنیم. مدل Sensation XE فرمانروای جدیدی در برند HTC نیست اما می توان گفت اولین گوشی از شرکت HTC است که امکانات مالتی مدیا و موسیقی حرفه ای تری را در اختیار دارد. اولین بار خبر انتشار Sensation XE هفته پیش اعلام شد و حالا این فرصت را دارید که با آن کار کنید.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

صفحه کلید خورشیدی لاجیتک برای iMac شما

محصولات شرکت اپل در این چند سال اخیر به محبوبیتی بی سابقه دست پیدا کرده اند. همه ی ما دوستان و همکارانی را می بینیم که از یک iPhone، iPod و یا iPad استفاده می کنند. یکی دیگر از محصولاتی که طرفداران بسیاری دارد لپ تاپ های این شرکت هستند که با نام Macbook شناخته می شوند. اگر از افرادی هستید که از لپ تاپ استفاده می کنند حتما می دانید که یکی از بزرگترین مشکل های این رایانه ها تمام شدن باتری آن ها است. 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

امنیت تلفن همراه: نکاتی برای امن نگاه داشتن گوشی های اندرویدی 

هنوز با وجود موفقیت اندروید به عنوان یک سیستم‌عامل برای تلفن‌های هوشمند، برخی مسایل منفی در چشم انداز آینده این سیستم‌عامل درحال ظهور است. همان محبوبیتی که اندرید را به مقام برجسته‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند رسانده است، باعث جلب توجه ناخواسته هکرها، مجرمان کامپیوتری، و سازندگان بدافزارها شده است.این افراد به جایی می‌روند که موقعیت‌هایی برای سواستفاده در حال رشد باشد.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

وب سایت های که صاحبان خود را ثروتمند و مشهور کردند

ثروت و درآمد مجازی از آن نوع در‌آمدها و ثروت‌هایی است که بیشتر افراد به دنبال آن هستند.

امروزه دنیای وب شاهد حضور وبسایت‌های قدرتمندی است که قادر هستند، میلیون‌ها دلار کسب درآمد کنند. برای نمونه؛ سایت‌های زیر از پردرآمدترین سایت‌های جهان قلمداد می‌شوند.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

نگاهی متفاوت به سیستم های عامل تلفن همراه 

این روز‌ها در بیشتر سایت‌های جنگی، بین طرفداران سیستم‌های عامل مختلف گوشی موبایل، تفاوت نظر هست و گاهی ممکن است در میان این جدال‌ها، طرح مباحث منطقی نیز مشاهده شود، اما در بیشتر مواقع این‌گونه نیست.

این پدیده به نوعی قابل درک است، چراکه تعداد بسیار کمی از ما می‌توانیم همزمان چند گوشی تلفن همراه گرانقیمت خریداری کنیم و کار با سیستم عامل آن را تجربه کنیم. اگر قیمت گوشی که خریداری کرده‌اید بالا باشد، استدلال شما در این بحث‌ها قوی می‌شود و در نتیجه وفاداری شما به گوشی و شرکت سازنده آن را در پی می‌آورد. مطالعات اخیر نشان می‌دهد انتقاد از شرکت سازنده گوشی، موجب ناراحتی طرفداران آن می‌شود و این موضوع امکان برقراری ارتباط منطقی با آنان را مشکل می‌سازد، اما به یاد داشته باشید که این بحث‌ها همگی نظر شخصی افراد است و نباید در انتخاب شما تأثیر زیادی داشته باشد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی مادربرد ECS A75F-A 

با عرضه پردازنده‌های Llano در خانواده تراشه‌های جدید APU شرکت AMD، کاربرانی که از سیستم‌های مبتنی بر محصولات این شرکت استفاده می‌کنند، گزینه‌های جدیدی را برای ارتقای سیستم خود به‌دست آورده‌اند.

تراشه‌های سری A شرکت AMD در خانواده Llano در مجموع بهبود عملکرد چندانی را به همراه ندارند، اما می‌توانند بازدهی مصرف برق بهتری را فراهم کنند و در عین حال یک هسته گرافیکی در کلاس دسکتاپ را نیز در اختیار شما بگذارند. این پردازنده‌ها از پلتفرم سوکت FM1 استفاده می‌کنند که کاملاً با سوکت +AM3 تفاوت دارد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

نقد و بررسی بازی فیفا 12 - انقلابي در بازيهاي ورزشي 

كساني كه فيفا 11 را بازي كرده‌اند همه بر اين عقيده هستند كه بهترين شبيه ساز فوتبال را تجربه كرده‌اند. بعد از آن بود كه الكترونيك آرتز اعلام كرد در فيفا 12 شاهد يك انقلاب خواهيم بود. اين ادعا طرفداران را به فكر فرو برد ديگر چه چيزي مي‌خواهد بازي را از اين طبيعي‌تر كند؟ با ديدن پيش نمايش‌ها و بعد از آن تجربه كردن دموي فيفا 12 تا حدودي به پاسخ اين سوال رسيديم ؛ ولي بعد از بازي كردن نسخه كامل آن به اين نتيجه رسيديم كه فيفا 12 نه تنها يك دگرگوني در شبيه سازي بازي فوتبال است، بلكه به يك انقلاب در كل بازي‌هاي ورزشي تبديل شده است.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

گوگل Remote Desktop کروم را معرفی کرد

چند وقتی است که گوگل سیستم‌عامل کروم خود را رونمایی کرده و روز به روز برای ارتقای سطح نرم‌افزاری آن تلاش می‌کند. Chrome Remote Desktop نیز در راستای پیشرفت بیشتر این سیستم‌عامل و البته مرورگر کروم این شرکت، تهیه و راه اندازی شده است.

نسخه آزمایشی این افزونه با هدف ارائه فناوری Remoting کروم و هم‌چنین جمع‌آوری بازخورد کاربران در فروشگاه کروم قرار داده شده است. در این نسخه شما قادر خواهید بود تا با اجازه دسترسی یک کامپیوتر مشخص در ارتباطی کاملا امن، کنترل کامپیوتر خود را به دست شخص دیگری بسپارید و یا کنترل کامپیوتر دیگری را به عهده بگیرید. باید به این نکته اشاره داشت که هدف اصلی این برنامه، شرکت‌های پشتیبانی کامپیوتری هستند که می‌توانند از این طریق به مشتریان خود سرویس بهتری ارائه دهند.
 



"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

پیش بینی استیو جابز امسال محقق می شود 

بررسیها نشان می دهد که تا پایان سال جاری فروش دستگاههای موبایل، تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها، از فروش رایانه های شخصی بیشتر شود چشم اندازی که استیو جابز از سالها قبل وقوع آن را پیش بینی کرده بود.

پیش بینی های بانک سرمایه گذاری آمریکایی “مری لینچ” نشان می دهد که تا پایان سال ۲۰۱۱ برای اولین بار فروش تلفنهای همراه هوشمند و تبلتها از فروش رایانه های شخصی بیشتر خواهد شد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

Regza At700 باریک ترین و سبک ترین تبلت آندرویدی دنیا 

شرکت ژاپنی توشیبا از تبلت جدیدی با پشتیبانی از سیستم‌عامل آندروید رونمایی کرده که باریک‌ترین و سبک‌ترین تبلت دنیا به شمار می‌رود. شرکت توشیبا تبلت جدید Regza At700 را به سری محصولات خود افزوده است.

این تبلت دارای صفحه نمایش۱۰/۱ اینچی است و با وزن ۵۵۸ گرم و ضخامت ۷/۷ اینچ سبک ترین و باریک‌ترین تبلت دنیا خوانده می‌شود.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بررسی مادربرد GA-Z68XP-UD3 گیگابایت 

مدتی است که شرکت اینتل نسل دوم پردازنده های Core خود را تولید کرده و کم کم قصد دارد آن را جایگزین نسل اول کند. همانطور که پیش از این در مقاله های بسیاری به این موضوع پرداخته شده است، معماری پردازنده های اینتل به کلی دچار تغییر شدند و تفاوت ها و برتری های بسیاری نسبت به نسل های گذشته ایجاد شد. به همین دلیل نسل اول پردازنده های Core عاری از اشکال نبودند و هر از چند گاهی نقص های ریز و درشت این پردازنده ها گریبانگیر شرکت های تولید کننده و کاربران می شد.


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بهترین سایز صفحه نمایش برای گوشی های لمسی چیست؟ 

شاید این سئوال برای شما هم پیش بیاید که چرا صفحه نمایش همه گوشی های iPhone همواره 3.5 اینچ بوده و هیچ گاه تغییری نکرده است. آیا Apple دلیل قانع کننده ای برای این مورد دارد؟ گوشی هایی با نمایشگر 4.2 اینچی ظاهر زیباتری دارند ولی آیا کاربردی تر از گوشی های 3.5 اینچی هستند؟ بهترین سایز صفحه نمایش در گوشی های لمسی چند اینچ است؟


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

چگونگی استفاده از کلمات کلیدی قوی در وب سایت

مهمترین بخش ایجاد مطالب بسیار عالی برای جذب مخاطب و داشتن ترافیک وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی قدرتمند، ایجاد محتوایی با کلمات کلیدی غنی می باشد. کلمات کلیدی،‌لینک ها و بازدیدهای سایت به جستجوگران کمک می کند که مطالب و محتوا و همچنین وب سایت شما را پیدا کنند.

بدون کلمات کلیدی قوی، بازدیدکنندگان بالقوه شما را پیدا نخواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی مشابهی در محتوای خود و متا تگ ها که جستجوگران هم هنگام جستجو در گوگل یا بینگ و دیگر موتورهای جستجو استفاده می کنند به کار نبرید، وب سایت شما در لیست نتایج موتور جستجو به نمایش در نخواهد آمد.