تبليغات

تبليغات


رز اس ام اس | مجموعه پيامك هاي طبقه بندي شده
اوکسين ادز معتبرترين و بزرگترين سيستم کسب درآمد وبمسترها

درباره ما

به سایت مقالات آموزشی کامپیوتر و اینترنت خوش آمدید

مترجم وبلاگ

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ  

بازديد امروز : 6
بازديد ديروز : 0
بازديد هفته : 6
بازديد ماه : 100
بازديد کل : 136762
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاين : 1


 

فال حافظ و سخن روز








فال حافظ شيرازي
اي حافظ شيرازي! تو محرم هر رازي! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم مي دهم که هر چه صلاح و مصلحت مي بيني برايم آشکار و آرزوي مرا برآورده سازي

فال حافظ
فال حافظ با معني و تفسير

آخرين مطالب

» اولین گوشی چهار هسته ای جهان، پدیده HTC
» تسخير افق با دوربين ديجيتال بنكيو مدل EI465
» روش هایی برای امنیت بیشتر، یافتن اپلیکیشن های مطمئن و اجتناب از ویروس ها در اندروید - قسمت اول
» نکات کلیدی برای خرید لپ تاپ
» کارت گرافیک های اسوس همراه با بازی روز دنیا DirectCu II با Batman
» اوراکل NoSQL خود را وارد بازار کرد
» آشنایی با دوربین HP S300
» اولین مانیتور ۳D دنیا با پشتیبانی از nVidia 3D VISION 2
» Droid Razr باریک ترین گوشی هوشمند جهان محصول موتورولا
» بررسی فناوری عینکهای سه بعدی
» گوگل ظاهر سرویس Gmail را تغییر می دهد
» آموزش تغییر رمز عبور ویندوز 7 و ویستا بدون دسترسی به رمزعبور قبلی
» بررسی درایو فلش ADATA Nobility S805
» معرفی گوشی هوشمند ال جی Optimus 3D
» بررسی گوشی W8 سونی اریکسون
» این مدیا پلیر را در جیب خود بگذارید
» مشخصات کنسول Wii 2 به صورت غیررسمی اعلام شد
» برترین نرم افزارهای امنیتی برای ویندوز ۷ معرفی شدند
» Screenfly یه سایت عالی برای تست قالب وبلاگ/سایت در رزولیشن های مختلف
» معرفی بهترین DVD درایوهای اکسترنال بازار

منوي اصلي

ديکشنري آنلاين

معرفي سايت به دوستان

 
نام شما :
ايميل شما :
نام دوست شما:
ايميل دوست شما:


Powered by ParsTools

لينک دوستان

دوست یابی در شهر خود
تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
الکتروتکنیک و الکترونیک
عکس های 18+
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مقالات کامپیوتر و اینترنت و آدرس paria-article.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بانک عکس و گرافيک
سريال هاي نود 32
قالب وبلاگ
پارس تولز
عکس - عکس قالب بلاگفا

نويسندگان

خوش آمديد
"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

بهترین سایز صفحه نمایش برای گوشی های لمسی چیست؟ 

شاید این سئوال برای شما هم پیش بیاید که چرا صفحه نمایش همه گوشی های iPhone همواره 3.5 اینچ بوده و هیچ گاه تغییری نکرده است. آیا Apple دلیل قانع کننده ای برای این مورد دارد؟ گوشی هایی با نمایشگر 4.2 اینچی ظاهر زیباتری دارند ولی آیا کاربردی تر از گوشی های 3.5 اینچی هستند؟ بهترین سایز صفحه نمایش در گوشی های لمسی چند اینچ است؟


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

چگونگی استفاده از کلمات کلیدی قوی در وب سایت

مهمترین بخش ایجاد مطالب بسیار عالی برای جذب مخاطب و داشتن ترافیک وب سایت، استفاده از کلمات کلیدی قدرتمند، ایجاد محتوایی با کلمات کلیدی غنی می باشد. کلمات کلیدی،‌لینک ها و بازدیدهای سایت به جستجوگران کمک می کند که مطالب و محتوا و همچنین وب سایت شما را پیدا کنند.

بدون کلمات کلیدی قوی، بازدیدکنندگان بالقوه شما را پیدا نخواهند کرد. اگر از کلمات کلیدی مشابهی در محتوای خود و متا تگ ها که جستجوگران هم هنگام جستجو در گوگل یا بینگ و دیگر موتورهای جستجو استفاده می کنند به کار نبرید، وب سایت شما در لیست نتایج موتور جستجو به نمایش در نخواهد آمد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

ساختار اولیه شبکه 

در دنیای امروز اکثر اطلاعات از طریق کانال های شبکه ای منتقل می شوند. شبکه و سیستم های انتقال اطلاعات مبنا و پایه کارهای روزمره ما هستند. ارتباطات تلفنی، اینترنت، شبکه های کوچک خانگی یا شرکتی، شبکه های بین بانکی، معاملات پولی تنها مثال هایی از این نیاز بشر هستند.

یکی از معیارهای سنجش کشورهای پیشرفته، توانایی آنها در انتقال و مخابره اطلاعات است. هر چه سرعت مخابره اطلاعات بیشتر باشد، آن کشور از صنعت، فناوری و دانش بالاتری برخوردار است. در دنیایی که زمان حرف اول را می زند، جنگ بر سر به دست آوردن ثانیه هاست.

اما به راستی شبکه چیست؟ چقدر با مفاهیم اولیه شبکه آشنایی دارید؟ در پس اتصال دو تا کامپیوتر به یکدیگر چه می گذرد؟
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

ویژگیهای تلویزیون های سه بعدی ال جی

با گذشت بیشتر از ۹ ماه از سال ۲۰۱۱ میلادی، همچنان بازار دوستداران تلویزیون‌های سه بعدی داغ است. با نگاهی به این بازار به ۵ ویژگی کلیدی این محصول اشاره می‌کنیم. 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

تلفن همراه ۹ میلیون تومانی 

معمولاً کالاهای مبلمان یا تزئینات زینتی مثل جواهرات با هدف این‌که سال‌ها دوام داشته باشند تولید می‌شوند، اما محصولات رایانه‌ای به خصوص تلفن‌های همراه هر اندازه هم که قابلیت داشته باشند با معرفی یک مدل جدیدتر فراموش شده و به اصطلاح از رده خارج می‌شوند.

با توجه به ویژگی منحصر به فرد محصولات رایانه‌ای که داشتن عمر کوتاه است، اکنون یک شرکت دانمارکی قصد دارد تلفن‌همراهی طراحی کند که علاوه بر داشتن ظاهر بسیار لوکس تزئینی، عمر طولانی هم داشته باشد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

راهنمای خرید تبلت - ۱۰ نکته که باید به آنها توجه داشته باشید

شاید تا قبل از ورود Ipad به دنیای تکنولوژی کسی فکرش را هم نمیکرد که تبلت‌ها اینگونه در بین کاربران محبوبیت پیدا کنند اما این اتفاق افتاد و هم‌اکنون بسیاری از افراد در سرتاسر دنیا ترجیح می‌دهند برای کارهای روزمره‌شان یک تبلت در کیف خود داشته باشند تا هرجا که نیاز داشتند به راحتی از آن استفاده کنند. 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

Asus X44HY برای بازی و کار 

درست است مشخصات فنی یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب نوت‌بوک است اما عواملی مانند طراحی جذاب و ویژگی جانبی مناسب هم از جمله مواردی هستند که می‌تواند در کنار ویژگی فنی انتخاب بهتری را برای شما فراهم کنند.

از این دسته محصولات نمونه‌های مختلفی در بازار وجود دارد که شرکت سازنده توانسته با قرار دادن چند فاکتور اشاره شده در بالا، نمونه‌ای عالی را به بازار ارائه کند. یکی از این نمونه‌ها نوت‌بوک تازه وارد X44HY شرکت اسوس است که به ادعای بسیاری از کارشناسان ترکیبی هوشمندانه از این چند فاکتور است.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

ویکی پدیا در همه جا با کیو آر کد

در فیلم های تخیلی حتما صحنه هایی را دیده اید که هرگاه برای افراد سوالی پیش میاید با زدن چند دگمه یک منشی مجازی پدید می آید و هرآنچه اطلاعات داشته باشد در اختیار قرار میدهد.

حالا ویکیپدیا در اقدامی تازه خود دست به تحقق این رویا زده است، اما به نوعی دیگر! QRPedia جدیدترین سرویس ویکیپدیا نام دارد. این سرویس، همانطور که از نامش نیز پیداست، از لینک های ویکیپدیا برای شما یک QR code میسازد. احتمالا می دانید که کیو آر کد چیست؟ یک تصویر شبیه بارکد که توسط دوربین تلفن همراه شما خوانده می شود و حاوی یک سری اطلاعات مانند آدرس یک صفحه وب است.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

SharePoint Conference 2011 و نمایش خیره کننده مقیاس پذیری شرپوینت 2010 

همانطور که مطلع هستید کنفرانس شیرپوینت 2011 در لس آنجلس در حال برگزاری میباشد. این کنفرانس یکی از بزرگترین کنفرانس های شیرپوینت میباشد که بیش از 7500 نفر از سراسر دنیا در آن شرکت کرده اند!

در روز اول کنفرانس، نطق اصلی (Keynote) این کنفرانس توسط Jeff Tepper ، Jared Spataro و Kurt DelBene اجرا شد. در یکی از بخشهای مهم این سخنرانی به بحث توسعه و مقیاس پذیری در شیرپوینت 2010 پرداخته شد. اجرای این بخش را Richard Riley به عهده داشت و با مثالی کاربردی در حضور شرکت کنندگان، به صورت آنلاین تست مقیاس پذیری در شیرپوینت 2010 را در یک محیط عملیاتی برای علاقمندان نمایش داد.
 


"موضوع: "<-PostCategory-> | نويسنده: M.GH

معرفی دو قابلیت جدید گوگل پلاس 

تغییرات گوگل پلاس یکی پس از دیگری از راه میرسند و هر کدام در جای خود به کار می آیند . مدتی قبل بود که قابلیت به اشتراک گذاری حلقه ها را به شما معرفی کردیم . امروز هم قصد داریم دو قابلیت جدید گوگل پلاس را به شما دوستان معرفی کنیم . این قابلیت ها در حفظ حریم خصوصی شما موثر واقع خواهند شد .

شاید همیشه به این موضوع فکر کرده باشید که چرا قابلیتی به منظور غیر فعال کردن نظرات یا همان کامنت ها وجود ندارد . بله ، در فیسبوک این قابلیت را تا به حال ندیدیم ، اما در گوگل پلاس از این به بعد این قابلیت به شما کمک خواهد کرد تا در مواقعی که حوصله خواندن نظرات دوستانتان را ندارید ، آن ها را غیر فعال کنید .
 


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد